✔ Meer bereiken met dezelfde middelen
✔ Betere administratie
✔ Hogere first-time-fix
Uw klanten verwachten een bepaald servicelevel. Problemen moeten op tijd worden opgelost en onderhoud moet op het juiste moment gebeuren. Verschillende factoren kunnen daarbij roet in het eten gooien. Niet-thuissituaties, een tekort aan personeel of een monteur die de verkeerde materialen bij zich heeft bijvoorbeeld. Sigmax Connect helpt u dit voorkomen. Zo haalt u uw SLA’s en zijn uw klanten tevreden.
Software die uitvalt, waardoor uw monteurs hun werk niet meer kunnen doen… Het is misschien wel het vervelendste wat u als servicemanager kan overkomen. Daarom zorgen we ervoor dat u altijd op Connect kunt vertrouwen. Connect is zeer stabiel, doordat onze software bestaat uit vaste componenten die uitgebreid getest en geoptimaliseerd zijn. Wij ontwikkelen en onderhouden onze software volledig in-house. Gewoon in Enschede. Zo zijn de lijnen kort en kunnen we de kwaliteit goed waarborgen.
Als servicemanager wilt u dat klussen zo efficiënt mogelijk opgepakt worden. Zo zorgt Sigmax Connect voor een hogere first-time-fix:
Door het dashboard van Connect heeft u snel inzicht in de status van uw lopende opdrachten. Zo kunt u snel bijsturen waar nodig. Ook ziet u realtime waar uw monteurs zich bevinden en waar ze mee bezig zijn. Handig als er snel een monteur naar een spoedklus moet.
Sigmax Connect heeft een koppeling met vrijwel elk ERP- en planningssysteem. Zo werken uw systemen optimaal samen en wordt data makkelijk onderling uitgewisseld.
In deze krappe arbeidsmarkt wilt u het maximale halen uit de mensen die u al in dienst heeft. Met Sigmax Connect bespaart u kostbare tijd:
Laat uw gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.