✔ Efficiënter werken
✔ Betere administratie
✔ Hogere first-time-fix
Veel field service organisaties lopen kansen mis, doordat hun processen niet optimaal zijn ingericht. De administratie is tijdrovend en onnauwkeurig, software werkt niet altijd mee en het overzicht mist. Dat zorgt er vervolgens voor dat monteurs langer bezig zijn dan nodig en dat de first-time-fix te laag is. Herkenbaar?
Met Sigmax Connect zorgt u voor meer efficiëntie, een hogere first-time-fix én tevreden klanten. Onze slimme software maakt het u makkelijk.
Onze field service oplossing bestaat uit vaste componenten, maar is flexibel in te richten. Wij brengen uw processen in kaart en zorgen ervoor dat de software deze optimaal ondersteunt. Uw monteurs krijgen te zien wat ze nodig hebben, precies op het juiste moment. En verandert er iets in uw proces? Dan past de software zich moeiteloos aan, zonder torenhoge kosten.
Sigmax Connect is zeer stabiel. Hoe dat komt? Onze software bestaat uit vaste componenten die uitgebreid getest en geoptimaliseerd zijn. Bovendien is stabiliteit bij de ontwikkeling altijd een voorwaarde. We begrijpen hoe vervelend het is als software niet meewerkt. Daarom zorgen we ervoor dat u altijd op Connect kunt vertrouwen.
“Sigmax Connect is een stabiele oplossing en hierdoor kunnen de monteurs altijd hun werk doen.”
Marco De Juncker – Technisch specialist software support bij Motrac
Sigmax Connect koppelt simpel met ERP- en planningssystemen. Zo werken uw systemen optimaal samen en wordt data makkelijk onderling uitgewisseld.
“Ondanks dat het standaard software is, is het helemaal ingericht zoals wij dat graag willen. De slimme vragenlijsten kunnen we eenvoudig configureren en te allen tijde aanpassen. Daarnaast heeft de servicemonteur altijd de juiste informatie bij de hand en staat alles direct in het ERP-systeem.”
Bart Zorge – Coördinator Operations bij Volta Limburg
Door beter gestroomlijnde processen wordt de kans op first-time-fix sterk verhoogd. Bovendien zorgen automatische meldingen en de mogelijkheid om direct een nieuwe afspraak in te plannen voor soepele communicatie. Met meer tevreden klanten als resultaat.
“De monteur wordt nu geholpen om de juiste stappen te doorlopen en de informatie vast te leggen. Zo is de doorlooptijd richting de klant verkort en worden er minder administratieve fouten gemaakt.”
Niels Breedijk – ICT-Manager bij Duijvelaar Pompen
Hoe minder uw monteurs bezig hoeven te zijn met randzaken, hoe meer tijd ze hebben voor wat echt belangrijk is. Daarom neemt Sigmax Connect uw monteurs veel werk uit handen. Reistijd, gewerkte uren en verbruikte materialen worden zoveel mogelijk automatisch geregistreerd. Belangrijke informatie wordt uit het ERP-systeem opgehaald en op het juiste moment aan de monteur getoond.
“We zijn helemaal afgestapt van de papieren workflow en hebben nu inzichtelijk waar alle voorraad zich bevindt. De monteurs kunnen vaker opdrachten in één keer succesvol afronden, doordat ze precies weten wat er op voorraad is.”
Peter Terpstra – Logistic Engineer bij Welzorg
Weten hoe Sigmax Connect ook uw buitendienst efficiënter kan laten werken? Laat uw gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.