✔ Minder niet-thuis-situaties
✔ Hogere first-time-fix
✔ Betere registratie van schades
Hoe minder uw monteurs bezig hoeven te zijn met randzaken, hoe meer tijd ze hebben voor wat echt belangrijk is. Daarom neemt Connect uw monteurs werk uit handen. Door slimme workflows krijgen ze de juiste informatie te zien, op het juiste moment. Ook handig: reistijd, gewerkte uren en verbruikte materialen worden zoveel mogelijk automatisch geregistreerd.
“Connect maakt het mogelijk om onze klanten snel te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”
Sabine Doets – Manager ICT bij Welzorg
De zorghulpmiddelen die u levert, spelen een belangrijke rol in het leven en welzijn van uw klanten. Ze zijn vaak acuut nodig en de afhankelijkheid van de hulpmiddelen is groot. Het is daarom belangrijk dat ze er op tijd zijn of zo snel mogelijk gerepareerd worden. Sigmax Connect helpt uw buitendienst dit zo efficiënt mogelijk te doen.
Soms hoeft u alleen een simpel hulpmiddel te leveren, maar bij andere hulpmiddelen is ook onderhoud, reparatie en keuring nodig. Dan wilt u bijvoorbeeld snel de onderhoudshistorie kunnen inzien of een checklist kunnen doorlopen. Het is dus belangrijk dat uw software flexibel is en al uw processen zo goed mogelijk ondersteunt.
Uw klanten zijn afhankelijk van hun hulpmiddel. Als deze defect is kunnen zij niet naar buiten of moeten ze in het ergste geval in bed blijven liggen. In dat soort gevallen wilt u zo snel mogelijk op locatie zijn om het probleem op te lossen. Met Sigmax Connect helpt u uw klanten snel en efficiënt, ook bij spoedgevallen:
Uw monteurs servicen veel verschillende hulpmiddelen en daarvoor hebben ze telkens andere materialen nodig. Aan de hand van een paklijst zien uw monteurs in een oogopslag welke materialen ze nodig hebben voor de klus. Zo zijn ze altijd met de juiste materialen onderweg.
“We zijn helemaal afgestapt van de papieren workflow en hebben nu inzichtelijk waar alle voorraad zich bevindt. De monteurs kunnen hierdoor vaker opdrachten in één keer succesvol afronden doordat ze precies weten wat er op voorraad is.”
Peter Terpstra – Logistic Engineer bij Welzorg
In Connect registreren monteurs verbruikte materialen simpel door ze te scannen. Door middel van de Cycle Counting methode tellen ze de busvoorraad snel tussen de werkzaamheden door. Zo verliest u zo min mogelijk kostbare tijd. Met Connect hebben u en uw monteurs altijd inzicht in de huidige voorraden, inclusief de busvoorraad van collega’s in de buurt.
Software die uitvalt, waardoor uw monteurs hun werk niet meer kunnen doen. Het is een scenario dat u graag voorkomt. Connect is zeer stabiel, doordat onze software bestaat uit vaste componenten die uitgebreid getest en geoptimaliseerd zijn. Daardoor kunt u er altijd op vertrouwen.
Connect koppelt simpel en bewezen met ERP- en planningssystemen. Zo werken uw systemen optimaal samen en wordt data makkelijk onderling uitgewisseld.
Wij laten het u graag zien! Vraag een gratis demo aan.