Implementeert u ERP-oplossingen op basis van het Microsoft Dynamics 365 platform? Breid uw aanbod uit met Sigmax Connect, onze field service oplossing. Sigmax Connect sluit naadloos aan op Dynamics, door de bewezen integratie. Zo kunt u zich focussen op waar u goed in bent, maar toch een totaaloplossing leveren waarmee u klanten in het hele serviceproces ontzorgt. Onze oplossing wordt al ruim 15 jaar ingezet door tevreden klanten in de servicebranche.
Op basis van jarenlange ervaring in sectoren zoals vastgoedonderhoud, zorghulpmiddelen, installatietechniek, klimaattechniek en industriële techniek, hebben we branche-templates ontwikkeld. Hierdoor kunnen we binnen vijf dagen een werkende buitendienstoplossing voor Microsoft Dynamics 365 bieden.
Sigmax Connect heeft een bewezen integratie met Microsoft Dynamics 365. Binnen Dynamics bieden we ondersteuning voor Business Central, Navision, F&O en Axapta als ERP-oplossing. Zo weet u zeker dat Connect optimaal samenwerkt met de oplossing die u uw klanten levert.
Connect bestaat uit vaste componenten, maar is flexibel in te richten. Dat is onze kracht. Wij brengen serviceprocessen in kaart en zorgen ervoor dat de software deze optimaal ondersteunt. De monteurs van uw klanten krijgen te zien wat ze nodig hebben, precies op het juiste moment. En verandert er iets in het proces? Geen probleem. We passen het moeiteloos aan.
Wij leveren een standaard oplossing, maar blijven in beweging. Ons eigen dedicated productteam in Enschede verbetert Connect continu. We werken in sprints en stellen iedere twee weken een nieuwe release beschikbaar. Zo kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen in de markt en de wensen van klanten en partners. De lijntjes zijn kort en we schakelen snel. Is er veel vraag naar een functionaliteit? Dan zorgen wij ervoor dat deze binnen korte tijd in Connect beschikbaar is. Hierbij verliezen we kwaliteit en stabiliteit nooit uit het oog.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat de samenwerking ook commercieel aantrekkelijk is. We maken graag afspraken waar we allebei blij van worden. De samenwerking kunnen we op verschillende manieren insteken. We hebben ervaring met zowel hoofd- als onderaannemersschap. Om de communicatie te versoepelen stellen we vanuit Sigmax een partnermanager beschikbaar als vast aanspreekpunt. En omdat we langdurige partnerships belangrijk vinden, blijven we altijd strategisch en tactisch betrokken.
Onze professionele servicedesk staat klaar om uw klanten te ondersteunen bij eventuele problemen en vragen. Zij ondersteunen momenteel meer dan 500 klanten. Waaronder grote organisaties als Carglass en de NS, met zo’n 3000 gebruikers.
Wij zien vaak dat klanten een totaaloplossing zoeken. Een ERP-systeem én een field service oplossing. En die systemen moeten natuurlijk zo optimaal mogelijk met elkaar samenwerken. Met Sigmax Connect breidt u uw aanbod uit met een betrouwbare buitendienstoplossing, die perfect koppelt en samenwerkt met Microsoft Dynamics 365. Dit versterkt uw propositie.
Wilt u Sigmax Connect aanbieden onder uw eigen label? Dat kan. Wij maken Connect graag op in uw huisstijl. Zo creëert u een consistente beleving voor uw klanten.
Sigmax Connect is klaar om internationaal te worden ingezet. Connect ondersteunt meertaligheid en onze servicedesk biedt internationale ondersteuning. Op dit moment werken wij samen met organisaties in Zwitserland, Duitsland, België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Er is veel mogelijk. Juist daarom heeft u waarschijnlijk veel vragen. Deze beantwoorden we graag. Vul uw gegevens in om een vrijblijvende kennismaking in te plannen.