Wat levert het op als u afspraken met klanten voor uw buitendienst inzichtelijk maakt en optimaal inplant? Niet alleen in termen van tijd en geld valt er veel te verdienen. De voordelen zijn veel breder.
op27 aug 2018
Planning vervult een belangrijke rol in het bedrijfsproces voor organisaties die field services aanbieden. Maar het genereren van een optimale planning is voor deze organisaties een uitdaging. Elke monteur heeft immers zijn eigen werkgebied en/of klantenkring. Ook speelt mee dat ze soms van huis vertrekken, maar dan eerst langs de zaak moeten voor materialen. Komt er een spoedklus tussendoor? Dan speelt niet alleen de beschikbaarheid en de nabijheid van de monteurs een rol, maar ook hun kwalificaties en de voorraad in de bus. Het heeft immers geen zin om een monteur naar een storing te sturen zonder verstand van zaken en zonder de vereiste onderdelen en gereedschappen. Kortom, een planning die niet efficiënt is ingeregeld, zorgt voor vertraging, extra kosten en een verlaagd concurrentievoordeel, wat uw klanttevredenheid niet ten goede zal komen.
U wilt juist tevredener klanten. Daarom is het essentieel dat uw buitendienstmedewerkers zich aan hun afspraken houden. Met Connect Planning plant u (of uw klant) afspraken in tijdsblokken van 2 uur en informeert u de klant tot 1 uur voor aankomst over de verwachte aankomsttijd. Per e-mail of SMS. Uw planners krijgen bovendien extra informatie beschikbaar om eventuele problemen telefonisch op te lossen.
Connect Planning geeft een beter inzicht in uw planning. Dit maakt eerder ingrijpen mogelijk en laat u betere beslissingen maken. Wat merken gebruikers van Connect Planning?
Connect Planning staat voor innovatie, gebruiksgemak en efficiency.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van Connect Planning voor uw organisatie? Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking.
Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.
Lees deze caseCheck alle casesGeas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.
Lees deze caseCheck alle casesRuim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.
Lees deze caseCheck alle casesSigmax maakt gebruik van cookies om de website goed voor u te laten werken. Voor het plaatsen van bepaalde cookies dient u eerst toestemming te geven.