News

Nieuw: Direct betalen in Connect

Wie herkent het niet? Discussies over het factuurbedrag, late betalingen en storneringen. Het zijn slechts enkele voorbeelden van het kostbare proces rondom betalingen. De binnendienst heeft zijn handen vol aan het bewaken en opvolgen van openstaande facturen. Om dit te voorkomen maken veel servicebedrijven al gebruik van mobiele pinterminals. Hiermee rekent de klant direct na afloop van de werkzaamheden af bij de monteur. Helaas komen problemen met deze terminals in de praktijk vaak voor.

Stabiliteit en betrouwbaarheid

Naast gebruikersfouten als het intoetsen van onjuiste bedragen, komt het in de praktijk vaak voor dat pinkastjes storen of defect gaan. Hierdoor kan de monteur de betaling niet ter plekke afhandelen en wordt een beroep gedaan op de traditionele verwerking.

Om deze situaties te voorkomen is er nu de ‘direct betalen’ module in onze field service oplossing Connect. Hiermee tovert u de devices van monteurs om in een mobiel betaalapparaat. De monteur doorloopt de gehele opdracht van A tot Z zonder gebruik te maken van externe pinapparatuur. In het betaalscherm klikt de monteur simpelweg op ‘pin betaling’ en Connect start de betaalapp van CM.Com automatisch. De klant houdt zijn of haar pinpas tegen het device en de betaling wordt volbracht.

Connect

De ‘direct betalen’ module is onderdeel van onze field service oplossing Connect. Via Connect’s mobiele applicatie doorloopt de monteur volledig up-to-date zijn dienst. Of het nu gaat om klantcontact, materiaalregistratie óf het plannen van een vervolgafspraak; de monteur is steeds slechts één knop verwijderd van het succesvol afhandelen van een serviceopdracht. Benieuwd naar wat Connect voor uw serviceorganisatie kan betekenen? Vraag hieronder vrijblijvend een demo aan.

    U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons

    Sigmax praktijkcases

    Carglass

    Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Veld Koeltechniek

    Producent en leverancier van koel- en vriesoplossingen Veld Koeltechniek kiest voor een best-of-breed oplossing met Sigmax en ORTEC. “Met deze combinatie hebben we voor onze organisatie optimale ondersteuning gevonden voor onze werkprocessen. Deze technische vooruitgang zal ook zeker helpen tijdens de werving en selectie van nieuwe medewerkers”, aldus Kees Kuiperije.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Volta Limburg

    Met ruim 60 servicemedewerkers zorgt energieleverancier Volta Limburg dagelijks voor het warmtecomfort van ruim 120.000 eindklanten. Om af te stappen van alle papieren formulieren zochten zij naar software die de stap naar volledige digitalisatie kon realiseren. De field service software van Sigmax bleek een perfecte match.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Welzorg

    De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg. Daarbij reserveert en plant Connect (spoed)reparaties en berekent hij de meest optimale routes voor de monteurs. De mobiele applicatie ondersteunt hen bij hun werkzaamheden op locatie.

    Lees deze caseCheck alle cases