Wie herkent het niet? Discussies over het factuurbedrag, late betalingen en storneringen. Het zijn slechts enkele voorbeelden van het kostbare proces rondom betalingen. De binnendienst heeft zijn handen vol aan het bewaken en opvolgen van openstaande facturen. Om dit te voorkomen maken veel servicebedrijven al gebruik van mobiele pinterminals. Hiermee rekent de klant direct na afloop van de werkzaamheden af bij de monteur. Helaas komen problemen met deze terminals in de praktijk vaak voor.
Naast gebruikersfouten als het intoetsen van onjuiste bedragen, komt het in de praktijk vaak voor dat pinkastjes storen of defect gaan. Hierdoor kan de monteur de betaling niet ter plekke afhandelen en wordt een beroep gedaan op de traditionele verwerking.
Om deze situaties te voorkomen is er nu de ‘direct betalen’ module in onze field service oplossing Connect. Hiermee tovert u de devices van monteurs om in een mobiel betaalapparaat. De monteur doorloopt de gehele opdracht van A tot Z zonder gebruik te maken van externe pinapparatuur. In het betaalscherm klikt de monteur simpelweg op ‘pin betaling’ en Connect start de betaalapp van CM.Com automatisch. De klant houdt zijn of haar pinpas tegen het device en de betaling wordt volbracht.
De ‘direct betalen’ module is onderdeel van onze field service oplossing Connect. Via Connect’s mobiele applicatie doorloopt de monteur volledig up-to-date zijn dienst. Of het nu gaat om klantcontact, materiaalregistratie óf het plannen van een vervolgafspraak; de monteur is steeds slechts één knop verwijderd van het succesvol afhandelen van een serviceopdracht. Benieuwd naar wat Connect voor uw serviceorganisatie kan betekenen? Vraag hieronder vrijblijvend een demo aan.