Garandeer een optimale service tijdens de coronacrisis met de configuratiemogelijkheden van Connect.
De uitbraak van het coronavirus heeft het hele land in zijn greep. Ook buitendienstmedewerkers dienen rekening te houden met de huidige maatregelen en dit kan vragen om aangepaste processen. Servicemedewerkers komen immers veel bij klanten thuis over de vloer, wat op dit moment in sommige gevallen niet mogelijk is of op een aangepaste manier moet gebeuren.
Connect is opgezet als standaard field service software maar is geheel op maat configureerbaar. Dit betekent dat servicebedrijven bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van vragenlijsten die passen bij hun buitendienst of in tijden van crisis processen eenvoudig aan te passen zijn.
Door het coronavirus is het juist nu van belang om een optimale service te garanderen. Natuurlijk wel met het in acht nemen van alle maatregelen. Door verschillende aanpassingen te doen in uw field service software zorgt u ervoor dat u – ook in tijden van crisis – het verschil maakt.
Door de maatregelen omtrent het coronavirus kan het zo zijn dat een monteur niet meer bij klanten binnen mogen komen of dat klanten werkorders niet meer kunnen aftekenen. Er zullen dan aanpassingen nodig zijn in de field service software, waarbij u kunt denken aan:
Deze tijden vragen om een andere aanpak en we denken daarom ook graag met u mee over een passende oplossing. Wilt u meer informatie over Connect software of bovenstaande configuratiemogelijkheden? Vul dan vrijblijvend uw gegevens in.
Op de hoogte blijven van het laatste field service nieuws?