✔ Parkeerzaken zelf digitaal laten regelen
✔ Automatische toetsing op beleid
✔ Beheer vanuit één centrale plek
Gaat u met Sigmax CityPermit werken? Dan creëren we voor u een Digitaal Loket. Via het Digitaal Loket kunnen burgers en bedrijven alles rondom parkeervergunningen, abonnementen en ontheffingen online regelen. Snel, efficiënt en zelfstandig. Zo kunnen burgers online parkeerproducten aanvragen, verlengen, wijzigen en opzeggen. CityPermit controleert direct of het verzoek voldoet aan het beleid van de gemeente en burgers hoeven niet langs te komen op het gemeentehuis. Na de aanvraag ontvangen burgers hun vergunning, abonnement of ontheffing direct.
Met de bezoekersapp van Sigmax melden burgers en bedrijven kentekens van bezoekers makkelijk aan- en af. Komen bezoekers regelmatig terug? Dan kan het kenteken als favoriet worden opgeslagen. De gemeente kan binnen de bezoekersapp een aanpasbaar beleid per zone en aanpasbaar beleid per vergunningsoort (tarief, opwaardeerlimieten, afwaardeerlimieten, bloktijden) instellen. Tevens is de app op te maken in de eigen huisstijl van de gemeente.
CityPermit levert uw gemeente een enorme tijdswinst op. Burgers en bedrijven regelen hun parkeerzaken digitaal en de aangeleverde informatie wordt automatisch getoetst aan uw beleid. Dit beleid kunt u in CityPermit per zone vertalen naar voorwaarden en regels. Ook de uitgifte van ontheffingen en de financiële afhandeling verlopen automatisch. Alleen bij uitzonderingen is er nog actie van een medewerker nodig.
Vul het formulier in en we plannen snel een persoonlijk gesprek. Samen bekijken we of CityPermit de juiste oplossing is voor uw gemeente.