Uw klanten verwachten proactief, realtime en via een kanaal naar keuze te worden geïnformeerd over de status van hun serviceverzoek. Om te voldoen aan deze verwachting, moet u afzien van papieren formulieren en Excelsheets voor het plannen diensten. Inzage in de actuele status van de serviceaanvraag, zowel voor, tijdens als na de afhandeling, vergt een automatische benadering. Sigmax Connect kan u hierbij helpen.
Om aan de hedendaagse klantverwachting te voldoen is field service software met geavanceerde klantcommunicatiemogelijkheden essentieel. Hiermee houdt u de klant via e-mail of SMS doorlopend op de hoogte. Dit helpt klanten hun tijd te plannen en voorkomt frustratie. Daarnaast worden niet-thuis-situaties verminderd.
Field service software helpt u ook tijdens de klus bij het communiceren met de klant. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van inspecties en probleemanalyses. Een geconfigureerde field service oplossing stelt uw medewerker in staat de juiste vragen te stellen. De resultaten worden automatisch teruggekoppeld naar uw ERP systeem en als rapport met één druk op de knop verstuurt naar uw klant.
“De monteur wordt nu geholpen om de juiste stappen te doorlopen en de informatie vast te leggen. Zo is de doorlooptijd richting de klant verkort en worden er minder administratieve fouten gemaakt.”
Niels Breedijk – ICT-Manager bij Duijvelaar Pompen
Vraag vrijblijvend onze brochure aan en bekijk alle mogelijkheden van Connect.
We helpen u graag verder. Vraag vrijblijvend meer informatie aan en we laten u de mogelijkheden van Sigmax Connect zien.